Sitter här tjillar durå? (Ellen stavning) Chillar (min stavning!)

Jus nu VILL JAG LEVA (oj inte det jag mena) men vi bäntar på fetta semlor med grädde!
Nej det gör vi mena jag ju va faan i helvetes jävla... oj skrev ju rätt för i helvete också e fan dum i huvet!?!?!...
Nej men vi gör faktis det, det ska bli fantastiskt gott :D men eric säger att det är gott med att doppa den i varm mjölk! Han e konstig! jätte skum! faktis! aja slut på skit snack nu, nu går vi på det riktiga ämnet som handar om semlor och att vi tjillar Gal1 med mycket. Ellen försöker läsa det jag Nordan him self skriver men det går inte så bra verkar det som men Eric med cp eagel eyes ser allt så han går det inte att försöka öura inte... lite tråkig faktis :/
Volvo 460in som jag meckar är MÖRKGRÖN OCH INTE BLÅ ERIC!!! FÖRSTÅ FÖ FAAAN!!! okej eric jag förstår att det är jobbigt att vara färg blind men you know whaat delfinen hoppar inte särskilt långt just nu den tänker inte ens tanken till det. den CHILLAR Gal1!
Smörknivar i mitt HJÄRTA!! :D
Nej nu orkar jag inte skriva mer ska sörja lite över min oroligt fina EPA (A-traktor) men collare att säga EPA. slut :D
Peace out Nordan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0